Veel gestelde vragen



  • Ik kan geen bestelling plaatsen.


  •  Het komt met een enkele browser voor dat u tijdens de bestel procedure \'vastloopt\' en de bestelling niet kunt afronden.
    U kunt dan proberen met een andere browser , bijvoorbeeld Mozilla Firefox of Google Chrome , de bestelling opnieuw te plaatsen.
    Bestellen via de mail is ook altijd mogelijk.


    • Ik heb geen mail ontvangen ter bevestiging van mijn bestelling.
    • Nadat u uw bestelling heeft geplaatst ontvangt u van ons een mail ter bevestiging.
      Indien u deze mail niet in uw mail box ziet kan het  zijn dat deze mail zich in uw spam map bevindt.
       Het kan ook  zijn dat uw mailserver zo is ingesteld dat u onze mails niet ontvangt omdat uw mailserver onze mails als spam ziet en deze automatisch verwijdert.



    • Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
    •  Normaliter zullen wij , na ontvangst van uw betaling , uw bestelling nog dezelfde dag of volgende werkdag verzenden.
       Bestellingen met een afleveradres in Nederland worden verzonden met PostNL of GLS.
       Bestellingen met een afleveradres buiten Nederland worden verzonden vanuit Duitsland met Deutsche Post of DHL.


    • Met welke betaalmethoden kan ik betalen ?
    • \U kunt betalen met iDeal , BanContact , overboeking en Paypal.